09 november 2008

planera med hjälp av snygg & smart kalender

På dörren hänger Paulas hemgjorda stora kalender med plats för hela familjens aktiviteter.
bild från Sköna Hem

kikade i nya numret av sköna hem & gillade repotaget "44 nyanser av vitt", hemma hos familjen Buitenen-Eklund i holländska Haag. 

bara älskar deras stora kalender (se bilden ovan)!

planering & översikt är superbra, jag gillar att ha koll.

vill du hellre planera dina dagar i ett litet mindre format, som går att bära med sig så kan jag varmt rekommendera www.personligaalmanacka.se

där kan du välja utseende, färg, text & massa annat! själv har jag en supersöt rosa!

bild från www.personligaalmanacka.se

2 kommentarer:

Om mig sa...

Hej! Jag är lika dålig på att skriva tillbaka, ha,ha. Allt är bra med mig och familjen, här är det inte så kallt än. Det regnar mest hela tiden. Vi hade kick off på Porslinsfabriken på Rörstrandsgatan, jätte fin lokal. Vi satt och snackade värdskap i gruppen, sen var det middag och fest. Det var ok. Vi har äntligen varit och köpt tapeter, ska ringa målaren på fredag så jag hoppas han kan börja snart.
Vi har snacka seriöst nu om att komma till Rättvik i februari el mars, admingänget. Pål och Bobban har hand om det, det skulle vara jätte kul eller hur?! Längtar lite tills jul så man får julpynta lite, hur känner du?

Massa kramar

Om mig sa...

hej igen, hur lyckades du med besöksgrejen...skulle vilja ha en sån så man ser ifall någon tittar på bloggen överhuvudtaget!