01 januari 2011


VÄLKOMMEN 2011


Bilder lånade från Bookbinders

Gott Nytt År!

Hoppas att du hade ett lyckat firande igår och att du lämnar ett minnesvärt 2010 bakom dig.
Idag är det första dagen på det nya året, 2011.

Visst känns det skönt med ett nytt år, ett nytt kapitel, en nystart och massor med oskrivna blad?
Som texten säger ovanför, nu har vi 365 nya dagar att fylla! Skön tanke, eller hur?

Mitt nyårsfirande går nog till historien som ett av de lugnaste. Skönt både för kropp & själ och nödvändigt
för att bli av med förkylningen som hälsat på hos mig. Vi lagade 3-rätters god middag med tillhörande viner,
skålade in det nya året i sällskap av "ring klocka ring" på tv och fyrverkerier utanför fönstret.

Jag tycker det känns riktigt, riktigt bra med ett nytt år och är taggad till tusen för vad som kommer hända i år :-)


Nu ska jag kurera mig och vila bort förkylningen, i morgon väntar jobbdag och sen påbörjar vi vecka 1!


Full fart framåt!


Inga kommentarer: